Relación entre imaxe turística construída e lealdade: análise dos estudantes internacionais en Galicia
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/14919Coleccións
- Teses de doutoramento [2162]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Relación entre imaxe turística construída e lealdade: análise dos estudantes internacionais en GaliciaAutor(es)
Director(es)
Andrade Suárez, María JoséÁlvarez Sousa, Antonio
Santos Solla, Xosé Manuel
Data
2015Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Departamento de Socioloxía e Ciencia Política da AdministraciónResumo
[Resumo]A presente investigación tivo como obxectivo comprender a relación entre a imaxe
dun destino de turismo académico e a lealdade. Os suxeitos cos que se traballou
foron os estudantes brasileiros que realizaron estadías de estudos en Galicia. Con
esta finalidade, buscouse unha base teórica sobre o proceso de formación da
imaxe dos destinos turísticos. Realizouse unha investigación con método mixto
secuencial en tres fases: cualitativa, para aproximación á realidade do sector;
cuantitativa, para medir e confirmar as relacións entre os constructos; e
finalmente, cualitativa, para comprender o fenómeno de transformación da imaxe
construída en lealdade. Na recolección dos datos utilizáronse entrevistas (fases
cualitativas) e cuestionario tipo survey (fase cuantitativa). Para analizalos,
utilizouse análise do contido e análise sociolóxica do discurso nas fases
cualitativas, e análise factorial e modelaxe de ecuacións estruturais na fase
cuantitativa. Finalmente, coa utilización do método mixto, púidose deducir que é a
imaxe construída após a experiencia, e non a imaxe inicial (antes da visita), a que
ten efectos sobre a lealdade ao destino. Da mesma maneira en que se entendeu
que as relacións interpersoais e a duración da estadía poden condicionar a
formación da imaxe construída. [Resumen]La presente investigación tuvo como objetivo comprender la relación entre la
imagen de un destino de turismo académico y la lealtad. Los sujetos con los que
se trabajó fueron los estudiantes brasileños que realizaron estadías de estudios
en Galicia. Con esta finalidad, se buscó una base teórica sobre el proceso de
formación de la imagen de los destinos turísticos. Se realizó una investigación con
método mixto secuencial en tres fases: cualitativa, para aproximación a la realidad
del sector, cuantitativa, para medir y confirmar las relaciones entre los
constructos, y finalmente cualitativa, para comprender el fenómeno de
transformación de la imagen construida en lealtad. En la recolección de los datos
se utilizaron entrevistas (fases cualitativas) y cuestionario tipo survey (fase
cuantitativa). Para analizarlos se utilizó análisis del contenido y análisis
sociológico del discurso en las fases cualitativas, y análisis factorial y modelaje de
ecuaciones estructurales en la fase cuantitativa. Finalmente, con la utilización del
método mixto se pudo deducir que es la imagen construida después de la
experiencia, y no la imagen inicial (antes de la visita), la que tiene efectos sobre la
lealtad al destino. De la misma manera en que se entendió que las relaciones
interpersonales y la duración de la estadía pueden condicionar la formación de la
imagen construida. [Abstract]The current research aimed at understanding the relationship between the image
of an academic touristic destiny and loyalty. The subjects with whom we worked
with were Brazilian students who stayed in Galicia for studying. This way, we
searched the theoretical basis about the process of image making of the touristic
destinies. We used the sequential mixed method in our investigation, divided in
three phases: the qualitative one, to approach the reality of the sector; the
quantitative one, to measure and confirm the relationships among the constructs
and finally, the qualitative one, in order to understand the phenomenon of the
transformation of the image which is built on loyalty. In the data collection, we
used interviews (in the qualitative phases) and survey-type questionnaires (in the
quantitative phase). To analyze them, we used the contents analysis and the
sociological discourse analysis in the qualitative phases and the factorial analysis
and the molding of structural equations in the quantitative phase. Finally, by using
the mixed method, we could infer that the constructed image after the experience
is the one which affects the loyalty towards the destiny, not the initial image
(before the visit). Likewise, we came to prove that interpersonal relationships and
the duration of the stay can condition the formation of the constructed image.
Palabras chave
Turismo-Aspecto sociológico
Estudiantes-Influencia del medio-Galicia
Turismo-Aspecto sociológico
Estudiantes-Influencia del medio-Galicia
Turismo-Aspecto sociológico
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido