Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Investigación (FFIL)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Investigación (FFIL)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Empresas, emblemas, jeroglíficos: agudezas simbólicas y comunicación conceptual

Thumbnail
Ver/abrir
2012SevillaFocusRUC.pdf (1.452Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/14765
Reconocimiento 4.0 Internacional
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Reconocimiento 4.0 Internacional
Coleccións
  • Investigación (FFIL) [879]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Empresas, emblemas, jeroglíficos: agudezas simbólicas y comunicación conceptual
Autor(es)
López Poza, Sagrario
Data
2012
Cita bibliográfica
López Poza, Sagrario, “Empresas, emblemas, jeroglíficos: agudezas simbólicas y comunicación conceptual”, en La aparición del periodismo en Europa. Comunicación y propaganda en el Barroco, Roger Chartier y Carmen Espejo (eds.), Madrid, Marcial Pons Historia, 2012, pp. 37-85.
Resumo
[Resumen] Se detallan las características de las principales modalidades que comprende la Emblemática como manifestación cultural que se desarrolló entre los siglos XVI y XVIII en Europa y América y que se difundió tanto en los llamados libros de emblemas como en la fiesta pública, el teatro, los pasquines satíricos, los retratos, las portadas de libros, las marcas de impresor, los adornos de techos o paredes en las casas, palacios, conventos o navíos, que reflejaban por diversos procedimientos el hermanamiento de palabra e imagen para transmitir un mensaje.
 
[ABSTRACT]We analyse main characteristics of the different subgenres comprised on Emblematics (emblems, devices or imprese, hieroglyphics) as a cultural demonstration that flourished between 16th and 18th centuries in Europe and America by joining word and image to transmit a message. These subgenres were disseminated not only in books of emblems but in public festivals, theatre, satirical lampoons, portraits, engraved title pages, printers devices, ceilings or walls ornaments.
 
Palabras chave
Emblemática
Divisas (Heráldica)
Libros de emblemas
Agudeza
Renaissance devices
Renaissance imprese
Emblem books
Literatura española 1500-1700
 
Dereitos
Reconocimiento 4.0 Internacional

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións