Sustainable development and rural tourism in lithuania

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http://hdl.handle.net/2183/14491Colecciones
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Sustainable development and rural tourism in lithuaniaFecha
2014Cita bibliográfica
ROTUR, 2014, 7:10-19. ISSN:1888-6884
Resumen
[Abstract] The article deals with the importance of sustainable development and rural tourism in Lithuania. The issues concerning the establishing and maintaining of a homestead in a rural environment are reviewed. Communication skills, business planning and language skills are of utmost importance in the flourishing of rural tourism in Lithuania. The future world of business has to change if we are to overcome the crises in society and in the personality. The social responsibility of educational institutions is high on the agenda. Business companies have to be socially responsible and eco-friendly particularly what concerns rural tourism [Resumen] El artículo habla de la importancia del desarrollo sostenible y el turismo rural en Lituania. Los asuntos relacionados con la el establecimiento y mantenimiento de una granja en el medio rural son propiedad hasta. Las habilidades de comunicación, la planificación empresarial y conocimientos de idiomas son de suma importancia en el florecimiento del turismo rural en Lituania. El futuro del mundo de los negocios tiene que cambiar si queremos superar la crisis en la sociedad y en la personalidad. La responsabilidad social de las instituciones educativas es una prioridad en la agenda. Empresas de negocios tienen que ser socialmente responsable y respetuoso del medio ambiente Particularmente lo que preocupa a turismo rural.
Palabras clave
Sustainability
Rural tourism
Socially responsible personality
Communication skills
Sostenibilidad
Turismo rural
Socialmente responsable de la personalidad
Capacidad de comunicación
Rural tourism
Socially responsible personality
Communication skills
Sostenibilidad
Turismo rural
Socialmente responsable de la personalidad
Capacidad de comunicación
ISSN
1888-6884