Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Novas achegas ao estudo da cultura galega : enfoques literarios e socio-históricos
  • Novas achegas ao estudo da cultura galega : enfoques literarios e socio-históricos I
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Novas achegas ao estudo da cultura galega : enfoques literarios e socio-históricos
  • Novas achegas ao estudo da cultura galega : enfoques literarios e socio-históricos I
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

U non vir vós, que eu por meu mal vi (aproximación á dicotomía veer vs. non veer no cancioneiro de amor de Don Dinís)

Thumbnail
View/Open
CC-104_art_1.pdf (273.2Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/12961
Collections
  • Novas achegas ao estudo da cultura galega : enfoques literarios e socio-históricos I [31]
Metadata
Show full item record
Title
U non vir vós, que eu por meu mal vi (aproximación á dicotomía veer vs. non veer no cancioneiro de amor de Don Dinís)
Author(s)
Eirín, Leticia
Date
2009
Citation
Novas achegas ao estudo da cultura galega. Enfoques literarios e sociohistóricos, 2009: 11-29. ISBN: 978-84-9749-347-5
ISBN
978-84-9749-347-5

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback