Listar REV - Sarmiento - Nº 16, 2012 por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 21
-
Mulleres galegas na Residencia de señoritas de Madrid, "cando van, van como rosas...
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] Nese artigo se estudian as mulleres galegas ou vinculadas con Galicia que viviron na Residencia de Señoritas de Madrid entre 1915 e 1936. En primeiro lugar se fai un percorrido pola historia do centro e as vicisitudes ... -
A adaptación da Lei Moyano a Galicia
(Universidade da Coruña, 2012) -
Aínda non raiaba o día: educación e sociedade galega nun tempo agrisallado (1961-1977)
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] O tempo no que o investigador foi mozo é sometido a análise histórica, trazando un panorama crítico, e ao mesmo tempo densamente informativo, sobre un período da historia educativa de Galicia, no que se estaban a ... -
La renovació pedagògica a la postguerra en Catalunya (1950-1980)
(Universidade da Coruña, 2012)[Resum] Jordi Monés, el máis cregut analista de la historia educativa contemporánea de Catalunya, presenta l’escenario educatiu catalán dels pasados anys sesenta i setanta; un escenario on, malgrat de totes les limitacións ... -
Inicios da galeguización do ensino (1963-1977)
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] “Inicios da galeguización do ensino (1963-1977)”. Este artigo pretende ofrecer unha panorámica dos movementos que os axentes civís e as institucións galegas levaron a cabo para conseguir que se implantara o galego ... -
As escolas de "Ave-María" en Ourense. Entre a innovación didáctica e o confesionalismo ideolóxico
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] Las Escuelas del Ave-María, creadas por Andrés Manjón a finales del siglo XIX y comienzos del XX y destinadas a los niños económicamente más desfavorecidos, conformaron un estilo y filosofía de enseñanza-aprendizaje ... -
Las Exposiciones Universales y Regionales como recurso didáctico en las Escuelas de Artes y Oficios (1886-1939)
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] Este trabajo analiza la manera en que las exposiciones universales y regionales fueron utilizadas como recurso didáctico en las Escuelas de Artes y Oficios españolas, en el periodo 1886-1939, señalando los objetivos ... -
Para unha historia da educación teatral en Galicia. Aspectos básicos
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] Na construción e configuración de calquera sistema do campo cultural, faise necesario, entre outras cousas, o desenvolvemento de institucións que o estruturen e nutran. No caso do teatral, son especialmente ... -
De Galicia, España e máis alá. Historia da educación en Galicia. Nota de actualidade (2011-2012)
(Universidade da Coruña, 2012) -
Apuntes para una memoria escolar: mi experiencia en el colegio Santa María del Mar
(Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] Mediante un estilo biográfico presentase unha escolma de lembranzas sobre a experiencia escolar do autor no Colexio Santa María del Mar (PP. Jesuitas) de A Coruña, destacando tres cursos académicos entre os anos ... -
Editorial
(Universidade da Coruña, 2012) -
RODRÍGUEZ LAGO, J. R. (2012), La iglesia católica en Galicia (1910-1936). Entre la Revolución de Portugal y la Cruzada de España, Santiago de Compostela: Andavira.
(2013)Recensión do libro La iglesia católica en Galicia (1910-1936). Entre la Revolución de Portugal y la Cruzada de España, publicado no ano 2012 e do que é autor José Ramón Rodríguez Lago. -
A. Santos e U.-B. Diéguez: Antón Moreda. Memoria do exilio. Santiago, Asociación Galega de Historiadores/as, 2010 [Reseña]
(2013)Recensión do libro de Antom Santos e Uxío Breogan Diéguez arredor da vida de Antón Moreda. Unha peza máis da historia próxima que se compón de moitas voces anónimas as máis das veces silenciadas ate non fai moito tempo -
LÓPEZ-OCÓN, L., ARAGÓN,S., PEDRAZUELA,M.(eds.) (2012), Aulas con memoria. Ciencia, educación y patrimonio en los institutos históricos de Madrid (1837-1936) , Madrid: Comunidad de Madrid.
(2013)Recensión do libro Aulas con memoria. Ciencia, educación y patrimonio en los institutos históricos de Madrid (1837-1936), publicado no 2012 e do que son editores Leoncio López-Ocón, Santiago Aragón e Mariano Pedrazuela. -
JULIA VARELA, Mujeres con voz propia. Carmen Baroja y Nessi, Zenobia Campubrí Aymar y María Teresa León Goyri. Análisis sociológico de la autobiografía de tres mujeres de la burguesía liberal española. Madrid. Morata. Colección Raíces da memoria, 2011
(2013)Recensión de libro: Julia Varela. Mujeres con voz propia. Carmen Baroja y Nessi, Zenobia Campubrí Aymar y María Teresa León Goyri. Análisis sociológico de la autobiografía de tres mujeres de la burguesía liberal española. -
VÁZQUEZ RAMIL, Raquel: Mujeres y educación en la España contemporánea. La Institución Libre de Enseñanza y la Residencia de Señoritas de Madrid, Madrid, Akal, 2012. ISBN : 978-84-460- 2920-5; 495 pp.
(2013)Recensión do libro do que é autora Raquel Vázquez Ramil e que leva por título Mujeres y educación en la España contemporánea. La Institución Libre de Enseñanza y la Residencia de Señoritas de Madrid. -
VARELA OROL, C. (2012): Crebas e naufraxios. A Biblioteca do Colexio de Fonseca nos séculos XVIII e XIX, A Coruña: Servizo de Publicacións da Universidade da Coruña, 311 pp. ISBN: 978-84-9749-516-5.
(2013)Recensión do libro do ano 2012 do que é autora Concepción Varela Orol, Crebas e naufraxios. A Biblioteca do Colexio de Fonseca nos séculos XVIII e XIX. -
CID FERNÁNDEZ, Xosé M. (2010): Educación e Ideoloxía en Ourense na II República. Ourense, Andavira Editora, 241 pp. (2ª edición revisada e ampliada).
(2013)Recensión de libro: Xosé Manuel Cid Fernández. Educación e Ideoloxía en Ourense na II República. -
R. CUESTA FERNÁNDEZ, E. DIEZ GUTIÉRREZ, JUAN MAINER BAQUÉ, J. MATEOS MONTERO (2011): Reformas y modos de educación en España: entre la tradición liberal y la tecnocracia. Separata de la Revista de Andorra, edición del Centro de Estudios Locales de Andorra, 122 páginas.
(2013)Recensión da separata do número 11 (2011) da Revista Andorra da que son autores Raimundo Cuesta Fernández, Enrique Diez Gutiérrez, Juan Mainer Baqué e Julio Mateos Montero, que leva por título "Reformas y modos de educación ...