Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSarandeses García, Adolfo
dc.contributor.authorMéndez Paz, Verónica
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2014-03-28T13:53:54Z
dc.date.available2014-03-28T13:53:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11855
dc.description.abstract[Resume] Desde que os implantes cocleares estiveron dispoñibles na década de 1980, foron producíndose cambios graduais na calidade do seu funcionamento, o que permitiu atinxir ata un 90% da comprensión de palabras e frases (Bond et al., 2009). A finalidade deste traballo é ofrecer unha visión o máis actualizada posible dos resultados que se poden obter cun implante coclear. Comezarase describindo brevemente este dispositivo e o seu funcionamento, así como o proceso de selección polo cal deben pasar os pacientes para determinar se reúnen as características axeitadas para seren beneficiarios do programa de implante coclear. A posteriori recolleranse os principais proles ou beneficios do implante coclear, así como as contras ou limitacións que aínda presenta a devandita técnica. Con este obxectivo levouse a cabo unha revisión da literatura máis recente, isto é, de artigos publicados a partir do ano 2005 que fixesen referencia aos implantes cocleares en nenos prelocutivos. A continuación explicaranse os principais obxectivos da rehabilitación auditiva do implante coclear en nenos prelocutivos, para máis adiante describir as cinco etapas ou fases propias da rehabilitación. Para rematar presentarase o seguimento das sesións de intervención nun caso de implante coclear bilateral observado na clínica JR Meilán de Burela. Tal seguimento foi efectuado para observar, por un lado, como son os resultados do implante coclear en certos aspectos da fala, detección e localización do son, comprensión da fala etc; e, polo outro, observar se o implante coclear achega os beneficios lingüísticos expostos ao comezo do traballo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Since the cochlear implants were available in the decade of 1980, gradual changes were unrolled continuously in the quality of the functioning’s quality, allowing this way even 90% of the comprehension of words and phrases. (Bond et al., 2009) For this reason, the purpose of this work will be to provide the reader with a vision as updated as possible on the results that can be obtained by a cochlear implant. It will begin with the cochlear implant, briefly describing this device and its functioning, as well as the selection process by which patients must pass to determine they assemble adapted characteristics to be beneficiaries of the cochlear implant program. Later there will be gathered the main benefis of the cochlear implant as well as the limitations that the above mentioned skill still presents. This was carried out following a review of the most recent literature, using articles published from 2005 that they were alluding to the cochlear implants in prelocutives children. Next, there will explain the main aims of the aural rehabilitation of the cochlear implant in prelocutives children then, to describe five stages or phases of the above mentioned rehabilitation. To finish, there will be presented the follow-up of the session of intervention of the involvement of a case of bilateral cochlear implant clinic, observed in the JR Meilan Burela, trying to observe this way on the one hand as they are the results in certain aspects of speech, detection and location of the sound, speech’s comprehension and so on. And on the other hand whether the cochlear implant provides the linguistic benefits exposed at the beginning of the present work.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectImplante cocleares_ES
dc.subjectImplante coclear bilaterales_ES
dc.subjectNenos prolocutivoses_ES
dc.subjectRehabilitación auditiva e detección do sones_ES
dc.subjectCochlear implantes_ES
dc.subjectBilateral cochlear implantes_ES
dc.subjectChildren prelocutivoses_ES
dc.subjectAural rehabilitation and detection of soundes_ES
dc.titleRehabilitación auditiva do implante coclear en nenos prelocutivos observación dun casoes_ES
dc.title.alternativeRehabilitación auditiva del implante coclear en niños prelocutivos observación de un casoes_ES
dc.title.alternativeAural rehabilitation of cochlear implants in prelocutives children. observation of a casees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVeresiones_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.EDU). Logopedia. Curso 2012/13


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem