Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modos de uso del conocimiento prefesional en procesos de reflexión en la formación inicial de profesores de matemáticas

Thumbnail
View/Open
CC-75 art 21.pdf (1.231Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/11275
Collections
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña) [23]
Metadata
Show full item record
Title
Modos de uso del conocimiento prefesional en procesos de reflexión en la formación inicial de profesores de matemáticas
Author(s)
Peñas Troyano, María
Flores Martínez, Pablo
Date
2004
Citation
Investigación en educación matemática; 8º simposio de la SEIEM. 2004: 283-295. ISBN: 84-9749-120-3
ISBN
84-9749-120-3

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback