Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Niveles de comprensión de conceptos inferenciales en el nivel de Secundaria

Thumbnail
Ver/abrir
CC-75 art 19.pdf (1.843Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11272
Coleccións
  • Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (8º. 2004. A Coruña) [23]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Niveles de comprensión de conceptos inferenciales en el nivel de Secundaria
Autor(es)
Moreno, Antonio
Vallecillos, Angustias
Data
2004
Cita bibliográfica
Investigación en educación matemática; 8º simposio de la SEIEM. 2004: 259-272. ISBN: 84-9749-120-3
ISBN
84-9749-120-3

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións