Listar por autor "Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano"
Mostrando ítems 1-12 de 12
-
A Escola Dramática Galega na configuración do sistema galego de producción teatral: (1978-1994)
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Universidade da Coruña, 2006)[Resumo]Desde finais da década de 60, a actividade teatral galega viviu un proceso de recuperación que supuxo a reconfiguración na Galiza dun sistema teatral autónomo. A partir do marco da teoría polisistémica, analízase ... -
A literatura dramática luso-brasileira no sistema teatral galego desde 1973
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Universidade Federal da Bahia, 2011)Em 1973 celebrava-se a primeira edição da Mostra de Teatro Galego e do Concurso de Textos Teatrais de Ribadávia. Esta cita anual –a última teria lugar en 1980– constituiu-se no elemento aglutinador da onda de recuperação ... -
A paradoxal asimilación da actividade teatral anterior á Guerra Civil no momento refundacional do teatro galego
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Instituto de Estudios Ibéricos e Iberoamericanos, Universidad de Varsovia, 2014)[Resumo] A finais da pasada década dos sesenta, iníciase na Galiza un proceso de recuperación da actividade dramática vehiculizada en galego. Os participantes nese proceso refundacional do sistema teatral galego ignoraban ... -
As contradicións dunha alteridade non resolvida: algunhas sondaxes nas relacións teatrais da Galiza coa lusofonía
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (2015-08-27)[Resumo] A intención deste estudo é ponderar o mantemento ou superación da indefinición da situación identitaria galega no campo teatral. Para iso, realizaranse algunhas sondaxes nos relacionamentos teatrais da Galiza ... -
Auto do prisioneiro nas Mostras de Ribadávia: a recepçom cénica da obra dramática de Carvalho Calero no período refundacional do teatro galego
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Universidade da Coruña, 2011) -
Jenaro Marinhas del Valle e o papel do público no estabelecemento dun teatro nacional
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Universidade da Coruña, 2012)[Resumo] As características específicas do feito dramático fan do teatro un xénero especialmente interesante nos procesos de recuperación e consolidación dun sistema cultural autónomo. No primeiro e último cuarteis do ... -
Jenaro Marinhas del Valle e o papel do público no estabelecemento dun teatro nacional
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Universidade da Coruña, 2012)[Resumo]As características específicas do feito dramático fan do teatro un xénero especialmente interesante nos procesos de recuperación e consolidación dun sistema cultural autónomo. No primeiro e último cuarteis do ... -
Nota dos editores : [Ricardo Carvalho Calero: ciencia, literatura e nación]
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano; Sánchez-Rei, Xosé-Manuel (Universidade da Coruña, 2011) -
Ricardo Carvalho Calero: ciencia, literatura e nación
Álvarez, Rosario; Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano; Blanco, Carmen; Freixeiro Mato, Xosé Ramón; García Negro, María Pilar; Rodríguez Sánchez, Francisco; Rodríguez, José Luís; Montero Santalha, José-Martinho; Penabade, Bernardo; Rabuñal, Henrique; Salinas Portugal, Francisco (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2011) -
Roberto Vidal Bolaño na emerxencia e consolidación do teatro galego contemporáneo. Percurso en dez paraxes
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Real Academia Galega, 2015)[Resumo]Preséntase un percurso pola fulcral intervención de Roberto Vidal Bolaño no campo teatral galego desde os momentos refundacionais de comezos da década de setenta até a transición para o novo século, na multifacetada ... -
Teatro recuperado: O pago; O engano; Un caso compricado
Carré Alvarellos, Leandro; Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (Biblioteca-Arquivo Teatral "Francisco Pillado Mayor", 2023) -
The Emancipatory Praxis of Women in Galician Emigration and Exile Theatre in Buenos Aires during the Mid-Decades of the Twentieth Century
Biscainho-Fernandes, Carlos-Caetano (MDPI, 2022)[Abstract] Galician theatrical activity in Buenos Aires has traditionally been approached from a text-centric and androcentric perspective, with a strong emphasis on canonical plays such as Os vellos non deben de namorarse ...