Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSalinas Portugal, Francisco
dc.contributor.authorMartínez Teixeiro, Alva
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Galego-Portugués, Francés e Lingüísticaes_ES
dc.date.accessioned2011-03-07T12:15:14Z
dc.date.available2011-03-07T12:15:14Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-694-2475-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7341
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese aborda a produción literaria da escritora brasileira Hilda Hilst (1930-2004) nos parámetros da convención histórica e a transgresión contemporánea, ao relacionala coa literatura de inspiración obscena, utilizando o termo obsceno como un adxectivo valorativo para ponderar os verdadeiros significados e a profundidade desta obra. Aplícase o concepto de obscenidade como chave interpretativa do conxunto de todos os textos que converxen por volta da constatación do valor crítico que esta categoría adquire na escrita da autora. Para isto, pártese de tres hipóteses de exploración do concepto de obscenidade na literatura hilstiana: a filiación terrestre, social e divina a respecto do humano, demostrando que estas vinculacións revelan un retrato antiutópico da humanidade, polo seu distanciamento do cartesianismo occidental e polo seu escepticismo con relación ao sentido da existencia. O universo literario construído por Hilst revélase como testemuño da utilización simplista da categoría do obsceno na contemporaneidade. Este valor literario da disonancia, unido á conceptualización da obscenidade, son as chaves para, con base na evolución e non na ruptura, reinterpretar a totalidade da obra de Hilst. --- [Resumen] Esta tesis aborda la producción literaria de la escritora brasileña Hilda Hilst (1930- 2004) en los parámetros de la convención histórica y la transgresión contemporánea, al relacionarla con la literatura de inspiración obscena, utilizando el término obsceno como un adjetivo valorativo para ponderar los verdaderos significados y la profundidad de esta obra. Se aplica el concepto de obscenidad como llave interpretativa del conjunto de todos los textos que convergen alrededor de la constatación del valor crítico que esta categoría adquiere en lo escrito por la autora. Para ello, se parte de tres hipótesis de exploración del concepto de obscenidad en la literatura hilstiana: la filiación terrestre, social y divina respecto a lo humano, demostrando que estas vinculaciones revelan un retrato antiutópico de la humanidad, por su distanciamiento del cartesianismo occidental y por su escepticismo con relación al sentido de la existencia. El universo literario construído por Hilst se revela como testimonio de la utilización simplista de la categoría de lo obsceno en la contemporaneidad. Este valor literario de la disonancia, unido a la conceptualización de la obscenidad, son las llaves para, con base en la evolución y no en la ruptura, reinterpretar la totalidad de la obra de Hilst.es_ES
dc.language.isopores_ES
dc.subjectLiteraturaes_ES
dc.subjectBrasileiraes_ES
dc.subjectContemporaneaes_ES
dc.subjectObscenidadees_ES
dc.subjectObscenidades_ES
dc.subjectBrasileñaes_ES
dc.titleA obra literária de Hilda Hilst e a categoria do obsceno (Entre a convenção e a transgressão: o erótico-pornográfico, o social e o espiritual)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem