Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 22
As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ...
O Xardín Botánico de Caracas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético),
ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...
A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental converteuse nun dos principais puntos de preocupación ...
Educaçâo Ambiental em jardins botânicos: um caso brasileiro
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os Jardins Botânicos são instituições cada vez mais abertas ao público, que visam a pesquisa, a conservação vegetal e a educação. Hoje, de acordo com o Botanic Gardens Conservation Internacional (BGCI), existem ...
As Axendas 21 escolares en Galicia: procesos incipientes
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] No curso escolar 2004-05 púxose en marcha un programa para implementación de
procesos de Axenda 21 Escolares (A21E) en Galicia, promovido pola Consellería de
Medio Ambiente da Xunta de Galicia. Catro anos despois, ...
"O mar e a costa, un recurso valioso para todos". Un programa de educación ambiental para a conservación da nosa beiramar
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] O CEIDA (Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia), é o
centro de referencia da Educación Ambiental para a sociedade galega, leva traballando
dende o 2001 na divulgación e posta en valor ...
Presentación do número
(Universidade da Coruña, 2008)
A interpretación do patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] A interpretación do patrimonio pode ser unha boa maneira de facilitar as conexións intelectuais e emotivas entre o visitante e os significados dos xardíns. Os xardíns históricos son os susceptibles de ser visitados, ...
Unha nova cultura forestal para a sociedade galega: o proxecto do Parque forestal de Liáns
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Preséntase un proxecto de Parque Forestal. O deseño e concepción do proxecto baséase
no aproveitamento dunhas circunstancias favorables especiais: a existencia dunha finca de
propiedade pública, xestionada ...
Carta de Florencia-Xardíns Históricos
(Universidade da Coruña, 2008)