Now showing items 219-238 of 346

    • Levadas da Ilha da Madeira. Da epopeia da água ao nicho de turismo ecológico 

      Quintal, Raimundo (Universidade da Coruña, 2011)
      [Resumo] As íngremes escadarias de poios (socalcos) e as levadas são as mais belas peças do património cultural da Ilha da Madeira e a expressão viva de como foi possível a intervenção humana sem criar rupturas significativas ...
    • Literacia do Oceano: comunicar para (a)mar 

      Laranja, Ana; Morim, Sílvia; Correia, Marta; Almeida, C.M.R. (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-21)
      [Resumo] Unha das misións do Centro de Seguimento e Interpretación Ambiental (CMIA) de Vila do Conde é a comunicación da ciencia relacionada co Océano, desenvolvendo numerosas actividades que inclúen exposicións, charlas, ...
    • Lixo Marinho: os suspeitos do costume na costa de Vila do conde 

      Laranja, Ana; Correia, Marta; Morim, Sílvia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
      [Resumo] O CMIA de Vila do Conde funciona como Centro Azul para o Programa Bandeira Azul, pelo oitavo ano consecutivo, promovendo diversas ações de sensibilização e educação ambiental durante a época balnear no concelho ...
    • Manual 10 EUROPARC-España. Sumando esforzos e visións para integrar o patrimoio inmaterial na planificación e xestión das áreas protexidas 

      Puertas Blázquez, Javier (Universidade da Coruña, 2011)
      [Resumo] A función dos Espacios Naturais Protexidos vais máis aló da conservación dos valores naturais, incluíndo tamén os valores culturais e inmaterias (histórico, artístico, lingüístico, estéticos...). Estos últimos ...
    • Mapeamento social participativo: mundos entre a pesquisa educativa e o ativismo ecológico 

      Silva, Regina; Jaber, Michelle; Sato, Michèle (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2012)
      [Resumo] O lócus dessa pesquisa é o Estado de Mato Grosso-Brasil, um território que oferece¬nos inúmeras belezas naturais e rica biodiversidade somada a um vasto mosaico de identidades que forma uma grande rede tecida por ...
    • MeteoEscolas, un gran de area máis na educación ambiental 

      Lage González, Ana; Solovieva Soloviev, Natalia; Lago Núñez, Ángeles (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)
      [Resumo] Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a ...
    • Metodoloxías educativas para o cambio e teitos de cristal: un estudo comparado de tres universidades en transición 

      Pardellas Santiago, Miguel; Meira Cartea, Pablo A.; Iglesias da Cunha, Lucía (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
      [Resumo] Dende unha perspectiva educativa, as iniciativas enmarcadas no movemento das “transition towns” conteñen os elementos necesarios para poder considerarse unha metodoloxía válida para enfrontar os problemas do Cambio ...
    • Minuto Verde: um exemplo de educação ambiental à escala lusófona 

      Ferreira, Francisco; Campos, Sara; Fonseca, Susana (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
      [Resumo] O ‘Minuto Verde’ é uma rubrica ambiental que a Quercus produz e exibe, todos os dias úteis, durante o programa de informação Bom Dia Portugal, em episódios de 60 segundos, apresentando bons conselhos para um melhor ...
    • Movimentos e discursos da sustentabilidade e a educação ambiental 

      Pereira da Silva, Marcia; Bauer, Vanessa; Silveira Guerra, Antonio Fernando (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
      [Resumo] Apresenta-se neste artigo o resultado de parte da pesquisa feita numa escola de São José (SC) que objetivou verificar as contribuições da pedagogia Montessori às dimensões da escola como um espaço educador sustentável ...
    • Mulleres colleiteiras e alumnado de Educación Social: unha experiencia de aprendizaje e servizo 

      Arza Arza, Neves; Cruz-López, Laura; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2017)
      [Resumo] No curso 2015/16, o alumnado de 1º e 3º de Educación Social participou nun proxecto de Aprendizaxe e Servicio (ApS) co colectivo de “Mulleres colleiteiras”. Os obxectivos fóron visibilizar o seu traballo de recollida ...
    • O arquipiélago de Cabo Verde e a conservação das tartarugas marinhas 

      Merino, Sonia; Correia, Sandra; Cruz, Iolanda; Correia, María Auxilia (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] As tartarugas marinhas são espécies mundialmente protegidas; são populações emigrantes presentes em todo o mundo, tamén en Cabo Verde. Presentase un estudo que tinha como objectivos conhecer a existência de ...
    • O cambio climático narrado por alumnos de Educación Secundaria: análise de metáforas e iconas 

      Arto Blanco, Mónica (Universidade da Coruña, 2009)
      [Resumo] Dende unha perspectiva investigadora mixta (cuantitativo-cualitativo), preténdese analizar a representación social que se está a construír entre os alumnos de educación secundaria de cara a facilitar a comprensión ...
    • O Centro Ambiental de Loulé e da Pena: papel interventivo na educação para as alterações climáticas 

      Filipa Costa, Ana; Madeira, Lina (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
      [Resumo] O Centro Ambiental da Pena e o Centro Ambiental de Loulé foram criados com o objetivo de responder às necessidades locais em termos de educação e sensibilização ambiental. Esta iniciativa nasceu em 1992, fruto de ...
    • O Courel. Dende o subdesenvolvemento ata o desenvolvemento insostible 

      Fernández Domínguez, Manuel Antonio (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] A conservación das nosas áreas naturais máis valiosas estase a convertir nunha necesidade non só ecolóxica ou ética, tamen socioeconómica, pois no correcto manexo dos recursos está unha das chaves do desenvolvemento ...
    • O cómic, o humor gráfico e a natureza 

      Cuesta González, Tomás (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] A presenza do medio natural nas publicacións aparecidas até o momento en forma de cómic ou viñetas de humor gráfico, mostra como foi evolucionando a relación entre a Humanidade e a Natureza.Desde os pictogramas ...
    • O ecofeminismo na educación ambiental en España 

      Gil Portela, Soledad; Blanco-Anaya, Paloma (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)
      [Resumo] O artigo explora o papel dos movementos ecofeministas no desenvolvemento da Educación Ambiental, os seus antecedentes, a súa definición e ás mulleres españolas que representan este movemento. Nos anos 70, coincidindo ...
    • O impacto da crise económica no campo da Educación Ambiental en Galicia: análise comparada da situación profesional en 2007 e 2013 

      Meira Cartea, Pablo Ángel; Barba Núñez, María; Lorenzo Castiñeiras, Juan José (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] O obxectivo deste artigo é realizar unha valoración fundamentada de como está incidindo na Educación Ambiental (EA) a fonda crise social e económica que está a padecer a sociedade galega. Para iso aplicouse unha ...
    • O mar de Galicia sustenta gran parte da economía pesqueira 

      Fernández Domínguez, Isabel; López Pérez, María Antonia (Universidade da Coruña, 2011)
      [Resumo] Galicia está bañada polo mar ao longo de 1200 km. Non é de extrañar entón que a pesca sexa a base da súa economía, chegando a constituir ata o 52% do emprego total pesqueiro en España e ata o 10% no conxunto da ...
    • "O mar e a costa, un recurso valioso para todos". Un programa de educación ambiental para a conservación da nosa beiramar 

      Pazos, Sonia (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] O CEIDA (Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia), é o centro de referencia da Educación Ambiental para a sociedade galega, leva traballando dende o 2001 na divulgación e posta en valor ...
    • O método de Paulo Freire na educação ambiental com o uso de aplicativo de informática para dispositivos móveis 

      Santos Rocha, Osilene dos; Silva, M. A. da; Lopes, M. (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2017)
      [Resumo] A problemática ambiental relaciona-se ao comportamento humano, demonstrado na falta de consciência necessária à preservação da natureza. O trabalho tem como objetivo central verificar a viabilidade do Método de ...