Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 29
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos
e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as
persoas destinatarias son actores e non meros ...
Em busca da sustentabilidade educadora ambientalista
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] Os conceitos de identidade, comunidade, diálogo, potência de ação e felicidade são os cinco pilares que, na compreensão do Laboratório de Educação e Política Ambiental (Oca) da Escola Superior de Agricultura Luiz ...
Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución ...
Os efectos rebote e outros efectos secundarios dos programas para mitigar o cambio climático: unha mirada desde a educación e a comunicación
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A adopción de fórmulas orientadas a reducir o consumo de enerxía ou as emisións de
gases de efecto invernadoiro (GEI) abre novas oportunidades para os comportamentos
emisores ou engade novos atractivos aos xa ...
Outra lectura da historia da educación ambiental e algún apuntamento sobre a crise do presente
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A finalidade deste artigo é “deconstruír” a traxectoria da educación ambiental (EA) para
intentar ir alén da visión histórica lineal, descontextualizada, sen suxeitos e sen conflitos,
que predomina na literatura ...
Desafíos educativos da conservación da biodiversidade
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo] O proceso de empobrecemento da biodiversidade da Terra é, xuntamente co Cámbio
Climático, a maior ameaza ambiental que enfrenta a humanidade na actualidade, e vai
condicionar gravemente as suas expectivas de ...
Educaçâo Ambiental em jardins botânicos: um caso brasileiro
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os Jardins Botânicos são instituições cada vez mais abertas ao público, que visam a pesquisa, a conservação vegetal e a educação. Hoje, de acordo com o Botanic Gardens Conservation Internacional (BGCI), existem ...
A Educación Ambiental como investigación educativa
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo]A educación ambiental acredita unha ampla e diversificada traxectoria de discursos e de prácticas
altamente suxerentes para a investigación educativa, en que –a pesar dos logros que se acadaron–
aínda constitúe ...
As Axendas 21 escolares en Galicia: procesos incipientes
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] No curso escolar 2004-05 púxose en marcha un programa para implementación de
procesos de Axenda 21 Escolares (A21E) en Galicia, promovido pola Consellería de
Medio Ambiente da Xunta de Galicia. Catro anos despois, ...
"O mar e a costa, un recurso valioso para todos". Un programa de educación ambiental para a conservación da nosa beiramar
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] O CEIDA (Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia), é o
centro de referencia da Educación Ambiental para a sociedade galega, leva traballando
dende o 2001 na divulgación e posta en valor ...