Buscar
Mostrando ítems 1-6 de 6
Prevención de riscos laborais e seguridade operativa na Armada. Aplicación a operacións de amarre, fondeo e manexo de cabos e cables
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumo] A seguridade no traballo non é un concepto novo na Armada, xa que dentro dela viñeron aplicándose tanto plans de seguridade nos buques como a seguridade operativa (SEGOP), aínda que coa publicación da Lei de ...
Posibles melloras nos sistemas de amarre dos buques para reducir os accidentes a bordo
(Universidade da Coruña, 2016)
[Resumo] Na actualidade prodúcense numerosos accidentes durante as operacións de amarre dos buques. O deseño das estacións de amarre, dos propios guinches e dos cabrestantes xoga un papel importante á hora de reducir estes ...
Malas prácticas e erros durante as operacións de amarre de buques
(Universidade da Coruña, 2014)
[Resumo] Nos últimos anos están a producirse nos buques moitos accidentes cuxa orixe é o mal estado de conservación e mantemento dos equipos de amarre. Neste artigo repasamos unha serie de erros frecuentes xa detectados ...
Estándares de habitabilidade en buques
(Universidade da Coruña, 2014)
[Resumo] Nas últimas construcións de buques civís e militares está a atenderse á mellora dos espazos de habitabilidade, pensando no benestar das tripulacións que viven a bordo. Este artigo pretende reflectir o que deberían ...
Precaucións que cómpre ter en conta durante o manexo de guinchos e cabrestantes de amarre
(Universidade da Coruña, 2015)
[Resumo] Na actualidade prodúcense moitos accidentes durante as operacións de amarre dos buques. O deseño das máquinas e os cabrestantes de amarre xoga un papel importante á hora de reducilos. Adicionalmente, a situación ...
Formación básica e avaliación de riscos nos buques que utilizan gas natural licuado para a propulsión regulados polo Código internacional de seguridade para os buques que utilicen gases ou outros combustibles de baixo punto de inflamación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2017)
[Resumo] O primeiro de xaneiro de 2017 entrou en vigor o Código internacional de seguridade para os buques que utilicen gases ou outros combustibles de baixo punto de inflamación (Código IGF), que atinxe a todos os buques ...